سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی نرم افزار فلوئنت

انجام شبیه سازی با  انسیس فلوئنت

پیرو نوشته‌ی‌علمی معرفی مفصل تری بر معرفی اپلیکیشن fluent خوا‌هیم داشت. توان اپلیکیشن فلوئنت بر کلیه افرادی که با این اپلیکیشن عمل کرده اند بسیار هویداست.


معرفی اپلیکیشن فلوئنت

قابل انعطاف‌افزار فلوئنت (FLUENT) ، ‌نقطع ی عطف هنر برنامه‌ نویسی برای دسته کردن جریان سیال و انتقال حرارت در هندسه ‌های پیچیده است. این قابل انعطاف‌افزار قابلیت تغییر و تحول کانال، به حالت بدون نقص و ارزیابی جریان با کانال ‌های غیرساخت‌یافته برای هندسه‌های پیچیده را مهیا می‌سازد. اپلیکیشن فلوئنت (FLUENT) اینک پر استفاده ترین اپلیکیشن در مملکت ما در مسئله مشابه سازی مکانیک سیالات و انتقال حرارت میباشد که در طیف وسیعی از حرفه ها مثل مکانیک، هوافضا، مهندسی شیمی، عمران آب و غیره به کارگیری میگردد.


این برنامه امکان های متعددی دارااست و طیف وسیعی از مسائل سیالاتی و انتقال حرارتی رو پوشش میدهد. به کارگیری پیروزی آمیز از این اپلیکیشن نیاز به علم کافی از مکانیک سیالات دارااست.


در معرفی fluent می اقتدار اعلام‌کرد که‌این اپلیکیشن یکی‌از قابل انعطاف افزارهای صنعتی دارای اسم و رسم هست که دارنده قابلیت و امکان های فراوانی در نظارت سیالات هست. این اپلیکیشن امکان نوع سازی جریان های دو و سه بعدی را دارا می‌باشد. برای به کار گیری از نسخه های سابق این اپلیکیشن، نخست به وسیله یک اپلیکیشن کمکی مانند Gambit یا این که قابل انعطاف افزارهای CAD، هندسه جریان مشخص و معلوم گردیده و بعد از آن وعمل مش بندی انجام می‌شود. در نسخه های نو این اپلیکیشن که ذیل تیم اپلیکیشن انسیس منتشر می‌شود نیازی به اپلیکیشن های کمکی کانال بندی نیست.


معرفی دیگر امکان های اپلیکیشن فلوئنت

 

پیرو نوشته ی علمی معرفی فلوئنت می قدرت چنین تیتر کرد که‌این اپلیکیشن امکان انجام محاسبات با اعتنا عادی و توجه مضاعف را داراست و استفاده کننده میتواند هرمورد را بر طبق نیاز خویش تعیین کند. اپلیکیشن فلوئنت بر اساس شیوه حجم محدود سازه شده‌است. قابلیت و امکان های فراوانی نظیر گونه سازی جریان های دایم و غیر دایم، جریان لزج و غیر لزج، احتراق، جریان مغشوش، جنبش ذرات جامد و قطرات مایع در یک فاز پیوسته و قریه ها قابلیت و امکان دیگر، فلوئنت (FLUENT) را به یک اپلیکیشن بسیار قادر و معروف تبدیل کرده است.