سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تصویری نرم افزار گمبیت قسمت هفتم (فارسی)

انجام پروژه با انسیس فلوئنت


در‌این ویدیوی آموزشی مبحث تولید صورت در اپلیکیشن گمبیت آغاز میشود و در‌این نصیب تمام نکاتی که در زمینه‌ی تولید نقاط در اپلیکیشن گمبیت موجود است شرح داده شده‌است.


دو طرز اصلی تولید صورت در اپلیکیشن گمبیت که روش زیر به بالا و منش بالا به ذیل میباشد درین کلیپ توضیح داده شده‌است. و تمام عملیات‌های مرتبط با ساخت نقطه با جزئیات شرح داده شده‌است از گزاره عملیات‌های مرتبط با تولید نقطه، لغزش نقاط virtual، اتصال و انقطاع اتصال، برچسب گذاری و ... گفته شده میباشد. همینطور امکان گمبیت برای قرائت خصوصیات نقاط با به کارگیری از فولدر txt شرح داده شده‌است. 


زمان این کلیپ آموزشی حدود 45 دقیقه میباشد و فولدر پاورپویت فراگیری و txt به همپا کلیپ برای دانلود قرار داده شده‌است.


حالا می‌توانید این ویدیوی آموزشی را با پرداخت صرفا 1500 تومان دانلود فرمایید.بعداز پرداخت به پیوند دانلود فولدر هدایت می‌شوید.


+ مندرج در چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه 1395 ساعت 22:29 به وسیله حمید  | لحاظ بدهید

نظارت جریان پریودیک (periodic)

این فولدر آموزشی به لهجه اصلی و درباره‌ی مشابه‌سازی دوبعدی جریان پریودیک (periodic) به یار انتقال حرارت با به کار گیری از قابل انعطاف‌افزار ANSYS FLUENT میباشد.


خیلی از مسائل صنعتی مانند ساخت بخار در بویلر و یا این که سرد شدن هوا در کویل های دستگاه تهویه مطبوع از روش جریان حرارتی تناوبی دو بعدی جور سازی می‌‌شود. این فراگیری به شما نشان میدهد که چه طور پیکربندی حل مسائل جریان تناوبی یار با انتقال حرارت را انجام دهید. فولدر مش نیز از پیش تهیه و تنظیم شده‌است.