سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبیه سازی جریان آشفته با رویکرد شبیه سازی گردابه های بزرگ (LES)

انجام پروژه با انسیس فلوئنت


در فعالیت حاضر به بازنگری جریان آشفته تراکم ناپذیر دو بعدی در هندسه پلکان با استعمال از طریق مشابه سازی گردابه های پهناور (LES) پرداخته شده‌است. به این خواسته از دسته زیرشبکه دینامیکی موضعی و اسماگورینسکی استعمال شد. غربال عددی آیتم به کار گیری قرار گرفته غربال گوس هست. الگوریتم سیمپل تحت عنوان نحوه حل عددی به کار گیری شد. برای نظارت صدق سنجی نتیجه ها یعد از باز بینی استقلال نتیجه ها از کانال محاسباتی، حاصل دوبعدی بدست آمده با مطالعات عددی سه بعدی مقایسه شد. استدلال‌ها حاکی از توجه مطلوب حاصل بدست آمده بودند. آنگاه حاصل بدست آمده از طریق اسماگورینسکی و دینامیکی موضعی از نظر هزینه محاسباتی ،توجه نتیجه ها و سرعت همگرایی با یکدیگر مقایسه شدند.

کلیدواژه‌ها:

جریان آشفته، مشابه سازی گردابه های پهناور، غربال کردن، مدلهای پایین کانال

کد نوشته‌علمی/لینک و پیوند اثبات بدین نوشته‌ی علمی

برای پیوند دهی به‌این نوشته ی علمی، می‌توانید از لینک و پیوند ذیل به کار گیری فرمائید. این پیوند مدام اثبات میباشد و تحت عنوان مدرک تثبیت نوشته‌ی‌علمی در منشاء سیویلیکا آیتم به کارگیری قرار می گیرد:

https://www.civilica.com/Paper-ISME22-ISME22_265.html

کد COI نوشته‌ی‌علمی: ISME22_265

طرز استناد به نوشته‌ی‌علمی:

در صورتیکه که می‌خواهید در اثر پژوهشی خویش به‌این نوشته‌ی‌علمی ارجاع دهید، به آسانی می‌توانید از عبارت پایین در بخش منابع و مراجع به کارگیری فرمایید:

پروار, سعید؛ علیرضا علی پور؛ حمیدرضا انبارلوئی و محمدامین پرواری، 1393، مشابه سازی جریان آشفته با منش مشابه سازی گردابه های پهناور (LES) و جور های ذیل کانال اسماگورینسکی (SM) و دینامیکی موضعی (LDSM) در هندسه پلکان، بیست و دومی کنفرانس هر ساله مهندسی مکانیک، اهواز، انجمن مهندسان مکانیک جمهوری اسلامی ایران، دانشکده شهید چمران اهواز، https://www.civilica.com/Paper-ISME22-ISME22_265.html


در باطن متن نیز هر جا که به عبارت و یا این که دستاوردی از این نوشته‌علمی اشاره شود بعداز ذکر مقاله، در درون پارانتز، خصوصیات ذیل نوشته میگردد.

برای توشه اولیه: (پروار, سعید؛ علیرضا علی پور؛ حمیدرضا انبارلوئی و محمدامین پرواری، 1393)

برای توشه دوم به آن‌گاه: (پروار؛ علی پور؛ انبارلوئی و پرواری، 1393)

برای شناخت بدون نقص با شیوه منبع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (منبع دهی) را مراعات کنید.